Szevízünkben vállaljuk személy és kishaszonjárművek első és hátsó fékrendszereinek javítását.
- Futóművek javítását
- Vezérlés cserét
- Autók szervízelését
- Motor mechanikai hibáinak javítását.
Motorvezérlés itt minden új! A régi ismeretekkel biztos kudarc.
A motormechanikai megoldások, ennek megfelelően a motor vezérlés az utóbbi néhány évben folymatosan megújult és ez a technika már a szervizekben van , és tudjuk, hogy a közeljövőben, akár egy év múlva, mennyire fog változni. A szakszerű, reklamációmentes szerelő, javító munka az új rendszerek ismerete nélkül tapogatózás a sötétben és a beépített hibák biztos forrása.
A hidraulikus fékberendezés komponensei jelentős terheléseknek vannak kitéve a hő, hideg, rezgések, fröccsenő víz, sós víz és szennyeződések miatt. Ez különösen érvényes a kerékfék komponens és a fékerő szabályozó komponens alkatrészeire, a rögzítőfék rendszer feszítő kábeleire és a rudazatára, valamint a fékcső- és féktömlő-vezetékekre.
A komponensek hő, hideg és rezgések miatti terhelése anyagfáradást okozhat. A fröccsenő víz, a sós víz és a szennyeződés korróziót és az egyes alkatrészek nehezebb működését okozzák. Ennek következménye működési zavar.
Biztonsági okokból szükséges a rendszerek és komponensek rendszeres - optimális esetben a téli időszakot követő - ellenőrzése.
A munka leírását, valamint biztonsági megjegyzések fejezetben található biztonsági és figyelmeztető utasításokat valamennyi munka során figyelembe kell venni.
A legfontosabb vizsgálati, ellenőrző és karbantartási munkálatok:
- Az üzemi fékberendezés rendszert működtető berendezés
- A rögzítőfék rendszert működtető berendezés
- Fékrásegítő, visszacsapó szelep
- Fékfolyadékkiegyenlítő tartály
- Fékfolyadék
- Főfékhenger
- Futómű
- Hidraulika egység
- Fékcsővezetékek
- Féktömlő vezetékek
- Fékerőszabályozó
- Fékerőkorlátozó
- Féknyereg
- Tárcsafékbetétek
- Féktárcsa
- Dobfék
- Fékdob
- Fékhuzalok, fékrudazat
- Kerékfék
- Kerékcsapágy
- Kerékfelfüggesztés
- Rugózás, tengelyek, kormány
- Gumiabroncsok
- Hatásvizsgálat a fék próbapadon
Inspekció (szervíz intervallum) nullázás
A beállítások KTS - menü segítségével menüvezérléssel beállítható a kombinált műszer komponens konfigurációja.
A következő igazítások végezhetők el:
- Kombinált műszer komponens megjelenítési nyelvének beállítása
- Az abroncsnyomás ellenőrzés komponens mértékegységének beállítása
Ellenőrzési feltételek:
- Gyújtás bekapcsolva
- Olvassuk ki és töröljük ki a hibatárolót
A kombinált műszer komponens megjelenítési nyelvének beállítása:
- Válasszuk ki a diagnosztikai teszter kiválasztó menüjében az illesztés menüt és kövessük a képernyőn szereplő utasításokat
- Válasszuk ki a diagnosztikai teszter kiválasztó menüjében a beállítás/nyelvi menüt és kövessük a képernyőn szereplő utasításokat
- Kódolások lehetségesek: nyelv: angol, francia, olasz, spanyol, japán, portugál, holland, görög
- Tároljuk a kódolást
Az abroncsnyomás ellenőrzése komponens mértékegységileg beállítása:
- Válasszuk ki a diagnosztikai teszter kiválasztó menüjében az illesztés menüt és kövessük a képernyőn szereplő utasításokat
- Válasszuk ki a diagnosztikai teszter kiválasztó menüjében a nyomásegység menüt és kövessük a képernyőn szereplő utasításokat
- Tároljuk a kódolást